środa, 9 października 2013

Hebe w Krakowie

Do Krakowa dotarły drogerie Hebe i do tego ze zdwojoną siłą na ul. Floriańskiej, oraz (mająca się otworzyć w najbliższym czasie) w Centrum Handlowym Bonarka. Dla mnie to dostateczny powód aby zrobić mini zakupy. W moim koszyku wylądowały:

Kallos, Silk, Silk Hair Mask (Maska do włosów suchych)

Maska jest ogromna pojemność to aż 1000 ml.
cena: 7,99

Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action, Skoncentrowana odżywka do paznokci.
Stosuje ją jako bazę pod lakier to moje drugie opakowanie.
cena: 7,99


Essence, Quattro Eyeshadow cienie do powiek.
Cienie są w neutralnych brązowych kolorach o wykończeniu lekko perłowym.
cena: 10,39



 Lakier Essie nr.63 too too hot.
To mój pierwszy lakier z tej filmy, jestem bardzo ciekawa jak kultowy lakier sprawdzi się u mnie.
cena: 19,99

Do wszystkich zakupów powyżej 40 zł dodawany był bon o wartości 10 zł do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Bon na pewno zostanie przeze mnie bardzo szybko wykorzystany. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...