sobota, 19 października 2013

Ale kwas - Pharmaceris T, Sebo - Almond Peel 10% (Krem złuszczający do cery trądzikowej - II stopień złuszczania)

To pierwszy produkt zawierający kwasy jaki zaczęłam stosować w swojej pielęgnacji.
Przeznaczony jest do pielęgnacji cery trądzikowej, z przebarwieniami, oraz z oznakami starzenia zawiera 10% stężenie kwasu migdałowego. Sam kwas ma silne działanie złuszczające i bakteriobójcze wpływa na produkcje kwasu hialuronowego w skórze.



 Krem jest hipoalergiczny nie zawiera alergenów i substancji zapachowych. Opakowanie zawiera 50 ml produktu, który bardzo łatwo wydobyć ponieważ wyposażone jest w pompkę. Ma lekką żelową konsystencje, wystarczy niewielka ilość na twarz i szyję. Po kilku minutach na twarzy tworzy lekko klejący film z tego powodu nie sądzę aby nadawał się do stosowania na dzień.


Po trzech tygodniach stosowania twarz jest rozjaśniona i wyraźnie gładsza jak po głębokim peelingu. Producent informuje o możliwości łuszczenia się skóry w pierwszych dniach stosowania, u mnie ten efekt uboczny nie wystąpił. Największą zauważalną przeze mnie zmianą jest redukcja wydzielania sebum, problem po prosu zniknął :-)  Co do redukcji przebarwień myślę ze na to potrzeba trochę więcej czasu, do tej pory nie zauważyłam aby miał na to wpływ.


Produkt można kupić w aptekach ceny są bardzo różnie od 30 do 40 zł. Ważna uwaga: zarówno przy tym produkcie jak i przy każdym innym zawierającym kwasy zaleca się stosowanie na dzień ochrony przeciw słonecznej minimum 20 SPF.

Podsumowując:

  •  oczyszcza,
  •  nie przesusza
  • ogranicza wydzielanie sebum 
Myślę ze po tak pozytywnym doświadczeniu w najbliższym czasie skuszę się na inne produkty zawierające kwasy.

1 komentarz :

  1. Miałam jego próbki, ale jak na razie mam krem z kwasem migdałowym z Ziaji i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...