środa, 6 listopada 2013

Sther, Lorys, Shea Butter (Odżywka do włosów kręconych i suchych)

Dzisiejszy post o produkcie do włosów który niestety u mnie się nie sprawdził jest to odżywka firmy Lorys do włosów suchych i kręconych.
Oto opis producenta:
Nawilżająca odżywka opracowana, by poprawić kondycję suchych i kręconych włosów, przywrócić im siłę i naturalny blask. W jej skład wchodzi masło Shea, silny składnik wzmacniający i chroniący włosy. Odżywka pozostawia włosy zdrowsze, nadaje im objętości i blasku. 




A teraz moja opinia:
Moje włosy nie są kręcone, ale zachęcona obecnością w składzie masła Shea skusiłam się na zakup. Oczekiwałam że nawilży włosy, wygładzi je i ułatwi rozczesywanie. Odżywka ma bardzo rzadką konsystencje ale nie utrudnia to aplikacji produkt "trzyma" się na włosach. Zapach jest bardzo chemiczny, duszący i przynajmniej dla mnie nie przyjemny. Na szczęście nie utrzymuje się na włosach, po spłukaniu odżywki jest nie wyczuwalny. Stosowała ją na różne sposoby:  przed myciem na olej kokosowy, jako maskę (trzymałam na włosach około 45 minut), jako zwykłą odżywkę do spłukiwania. 

Niestety żaden z wyżej wymienionych sposobów nie przyniósł żadnych rezultatów. Odżywka nie zrobiła krzywdy moim włosom, wyglądały one po prostu tak jak bym nie zastosowała żadnej odżywki. Plusem jest to że nie zainwestowałam w nią dużo, bo około 12 zł.
 A czy w waszej łazience zalega kosmetyczny bubel który kompletnie się nie sprawdził ?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...