sobota, 16 listopada 2013

Puder bambusowy

Zapraszam na krótką recenzje produktu który bardzo lubię, to moje drugie opakowanie i pewnie zamówię kolejne. Myślę że to najbardziej rozpoznawalny produkt ze strony Biochemia Urody, jest to Puder bambusowy.


Puder ma postać drobno zmielonego białego proszku, nie ma żadnego zapachu. Gdy nakładamy go na twarz mamy wrażenie że nieco ją bieli, wystraszy jednak kilka sekund i puder staje się całkowicie transparentny.


Przy kilku pieszych aplikacjach użyłam tradycyjnego pędzla do pudru - ten sposób w moim przypadku zupełnie się nie sprawdził. Zamieniłam więc pędzel na zwykły puszek z innego pudru i ... eureka !!! Twarz była matowa przez cały dzień! Nie mogłam wyjść z podziwu, jednak wszystko co dobre szybko się kończy i po około 4 miesiącach puder utrzymywał mat na mojej skórze już tylko do 4-5 godzin. Co i tak według mnie jest całkiem dobrym wynikiem.


Jest niesamowicie wydajny, swój mam około roku co jest widoczne po pudełku które przeżyło wiele  upadków ze sporej wysokości. Jego najważniejszą cechą jest to że jest niekamedogenny. Oznacza to że nie ma żadnych składników powodujących powstawanie zaskórników. Minusem może być dostępność, tylko na stronie producenta. Podsumowując: dobry produkt w niewielkiej cenie spełzający swoje zadanie.

3 komentarze :

  1. Same pozytywne opinie krążą na jego temat, a mnie wciąż nie chce się usiąść i złożyć zamówienie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim wiele opinii i wiem, że następnym będzie ten ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...