piątek, 4 kwietnia 2014

Holika Holika Foot peeling do stóp

 Wetując przeróżne strony trafiłam na tą ciekawostkę: peeling do stóp azjatyckiej firmy Holika Holka. Gdy znalazłam kilka ofert na eBay nie zastanawiałam się długo. Parę kliknięć inwestycja około 6 dolarów i czekamy ....
Moja paczuszka leciała aż z Korei, ale listonosz już po tygodniu wręczył  mi mały pakunek. Swoją droga to niesamowite - zdarzało mi się czekać dużo dłużej na krajową przesyłkę niż na tą z drugiego końca świata.


Cały zestaw obejmuje dwie saszetki wypełnione płynem, oraz specjale foliowe skarpetki. Sama aplikacja jest dziecinnie prosta: na stopy nakładamy skarpety a do środka wlewamy preparat. Nie wiem dlaczego ale saszetki mają oznaczenie prawa stopa lewa stopa :-) .


W tych zabawnych skarpetkach spędzamy 90 minut. Teraz myjemy stopy letnią wodą i koniec zabiegu. 
Pierwsze efekty zauważyłam już na następny dzień a mianowicie delikatne mrowienie, kolejny dzień to początek łuszczenia się skóry. Cały proces trwa około tygodnia stopy nie wyglądają w tedy najlepiej, ale efekt końcowy wynagradza nam te małe niedogodności. Jeśli ktoś jest ciekawy jak wygląda sam proces złuszczenia podsyłam link - ostrzegam widok nie jest przyjemny.


 Nigdy nie uzyskałam takiego efektu, nawet fundując stopą namoczenie, pumeks oraz nawilżanie kremem. Całe stopy są niezwykle gładkie, śmiało mogę powiedzieć, że to kosmetyczne odkrycie roku. Jestem pewna że zabieg będę powtarzać regularnie raz w miesiącu, to zagwarantuje mi stopy idealne. Jeśli jesteście zainteresowane polecam kupno na ebay cena w przeliczeniu to około 25 złotych - z darmową wysyłką!!!  Na allegro widziałam kilka ofert za ponad 30 zł.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...