wtorek, 21 października 2014

Top Coat - aby lakier został na naszych paznokciach nieco dłużej.

Kiedyś sądziłam że top coat-y to zbędne produkty przeznaczone bardziej dla profesjonalnego niż do domowego użytku - myliłam się,  i to bardzo! Aktualnie użycie topu to nieodłączny element malowania paznokci, nadaje niesamowity połysk, przyspiesza wysychanie lakieru, przedłuża jego żywotność na paznokciach nawet do 5 dni. Jeśli jesteście ciekawe który stał się moim ulubieńcem zapraszam.



Zaczniemy od końca - Eveline Top Coat - utwardzacz do paznokci `Płynne szkło

Nie polubiłam go - nakładamy go na już wyschnięte paznokcie to pewnie utrudnienie, ale jak by tego było mało sam preparat bardzo długo wysycha to sprawia że cały proces malowania paznokci wydłuża się ponad dwukrotnie!!! Zdarza się że tworzy bąbelki na powierzchni paznokcia, nie są one bardzo widoczne ale strasznie mnie to denerwowało. Bardzo ładnie nabłyszcza lakier, błysk bardzo długo się utrzymuje. Nie zauważyłam aby znacząco wpływał na trwałość lakieru.
ocena: 3+

Essence - sealing Top Coat

Opakowanie ma pojemność 10 ml sam produkt ma dość rzadką konsystencje dzięki temu jest wydajny i nie zasycha tak szybko jak pozostałe. Słabo nabłyszcza ale przyspiesza wysychanie lakieru, ma wygodny pędzelek którym łatwo manewrować. Produkt firmy Essence ma niezbyt przyjemny zapach, ale nie jest on zbyt intensywny i po chwili znika. Niestety nie mogę nigdzie go znaleźć znając moje szczęście został wycofany, a szkoda.
koszt ok 10 zł
ocena 4

Sally Hansen, Insta - Dri Anti -Chip Top Coat

Bardzo fajny produkt, dzięki pędzelkowi łatwo nabrać odpowiednią ilość i nanieść na paznokcie. Jest zdecydowani gęściejszy niż ten Essence. Producent zapewnia że po nałożeniu na lakier paznokcie będą suche już po 30 sekundach - to lekka przesada, ale 2 maksymalnie 3 minuty w zupełności wystarczą. Buteleczka jest dość duża 13,3 ml niestety zasycha w opakowaniu i nie sposób zużyć go do końca. Z tym produktem moje lakiery utrzymują się nawet 4-5 dni dla mnie to świetny wynik.
koszt ok 17 zł
ocena 4+

Seche Vite, Dry Fast Top Coat


To chyba najbardziej znany Top Coat, wychwalany i uwielbiany. Ja również lubię ten produkt ale uważam że jest bardzo niewielka różnica między nim a tym z Sally Hansen. Sache Vite wysycha w błyskawicznym tempie - kilkanaście sekund i już. Łatwo go nałożyć, lakier po zastosowaniu jest lśniący przez około 2 dni. Wpływ na przedłużenie lakieru jest również podobny około 4-5 dni. Ma on jeden spory minus - niesamowicie śmierdzi. Rozumiem że takie produkty to czysta chemia ale ten zapach jest tak intensywny ze powoduje podrażnienie oczu.
koszt 26 zł
ocena 4+

Aktualnie stosuje na zmianę raz Sache Vite oray Sally Hansen. A czy Wy stosujecie tego rodzaju produkty "tuningujące" lakiery?

14 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam Seche Vite,ale fakt śmierdzi i niestety zasycha.Może zacznę kupować te mniejsze buteleczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem na pewno tak zrobię niestety ostatnio w drogerii zostały tylko te ogromnene 14 ml. buteleczki.

      Usuń
  2. Ja się na SV wściekłam bo 1/3 opakowania mi tak zgluciała, że nie nadaje się już do użytku :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Insta dri miałam i byłam bardzo zadowolona, lakier bardzo szybko wysychał, ale dość szybko zgęstniał niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten z essense, ale moim ulubieńcem jest TOP COAT z AllePaznokcie oraz Gloss z tej samej firmy :)). Szybko schną, a paznokcie się błyszczą jak nigdy wcześniej :))

    Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym tylko dodav, ze informacja ze zdjecie pochodzi z twojego.bloga znajduje sie na koncu posta, dodatkowo po kliknieciu na zdjecie o
    Zostajemy przenesione na twoj blog. Jesli cie to urazilo, to bardzo przepras am i gdy.bede.na komputerze usune to.zdjecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Informacja powinna znaleźć się pod zdjęciem. Twoja jest tak mało widoczna że ja czytając twój post 3 krotnie jej nie zauważyłam. Tak jak pisał do Ciebie nie mam nic przeciwko używaniu moich zdjęć (absolutnie nieczujne się urażona - cieszę się że zdjęcie się komuś spodobało), pod warunkiem zamieszczenia widocznej informacji z jakiej strony pochodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Seche Vite, ale niestety mi wytrzymałość niektórych lakierów wręcz skraca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój nr jeden na tą chwile to Sally Hansen :) serdecznie zapraszam do siebie, ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uiwlbiam produkty i lakiery do paznokci Essie. Tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...