wtorek, 3 grudnia 2013

Pharmaceris A, Sensi - Micellar (Płyn micelarny do delikatnego oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu)

Płyn micelarny według producenta pozwoli nam szybko i skutecznie pozbyć się całego makijażu. A do tego pozostawi skórę delikatną i  nawilżaną. 


Jego pojemność to 200 ml na duży plus zasługuje jego poręczne opakowanie z łatwym otwarciem. Płyn jest bardzo delikatny ma lekki zapach, po zastosowaniu skóra nawet w najmniejszym stopniu nie jest podrażnia. Całkiem dobrze radzi sobie z usuwaniem podkładu, lub rano z resztkami kosmetyków pielęgnacyjnych. Niestety kompletnie nie nadaje się do demakijażu oczu. Nawet po dłuższej chwili tusz jest nietknięty. 


Bardzo mnie to zawiodło bo kupiłam głównie po ty by zmywać tusz, z podkładem radzi sobie mój Cetahphil. Cena produktu to około 23 zł ja upolowałam go na promocji w super-pharm za 16 zł. Jednym słowem chcąc go stosować do demakijaży koniecznie musimy zaopatrzyć się w dodatkowy produkt usuwający tusz. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...