środa, 13 listopada 2013

Efekty specjalne czyli Essence, Nail Art, Special Effect Topper

Jeśli tak jak ja od czasu do czasu lubicie na paznokciach nieco więcej blasku to ten lakier jest dla Was. Lakier występuje w sześciu kolorach o wykończeniu:
- złotym, 
- multi - kolorowym, 
- iskrzącym się srebrze, 
- holograficznym, 
- z białym pryzmatem,
- z fioletowym pryzmatem.


Plusy:

  • nakłada się błyskawiczne
  • szybko zasycha na paznokciach
  • jest trwały
  • kupiłam go ponad pół roku temu a jego konsystencja jest dokładnie taka sama jak w dniu zakupu - to według mnie największy plus przy tego typu lakierach, zazwyczaj stosujemy je bardzo rzadko i była bym bardzo niezadowolona gdyby po 4-5 użyciach zaczął wysychać.

Minusy:

  • ja znalazłam tylko jeden to zmywanie -  trzeba się trochę namęczyć




Uważam ze zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego produktu.
Podsumowując jeśli lubicie taki efekt na paznokciach to gorąco polecam. Lakier jest łatwo dostępny w niewielkiej cenie. Dodam jeszcze że powyższy efekt został uzyskany po nałożeniu na czarną bazę z lakieru Golden Rose.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...